ΘΕΑΤΡΟΛΟΓΙΑ

Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ Κ.Δ.Α.Π.  ΔΗΜΟΥ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΠΑΠΠΑ

Το σημερινό πρόγραμμα του Κ.Δ.Α.Π. του δήμου Εμμανουήλ Παππά ενσωματώνει πρόγραμμα θεατρικής παιδείας σε μαθητές πρώτης βαθμίδας, δηλαδή ουσιαστικά προσπαθεί να αναπτύξει τμήματα θεατρικού παιχνιδιού, μιας και το θεατρικό παιχνίδι μπορεί να βοηθήσει καλύτερα το παιδί μαθητή του δημοτικού σχολείου, να αναπτυχτεί παιδαγωγικά με τον ιδανικότερο τρόπο,  αφού ο μαθητής απασχολείται με το δημιουργικό καλλιτεχνικό παιχνίδι για να βιώνει θεματολογίες που δυσκολεύεται να κατανοήσει ακόμη και από την ύλη του σχολείου του.

Το θεατρικό παιχνίδι, όταν εκφράζεται με θέματα από την καθημερινή ύλη του σχολείου, διευκολύνει ουσιαστικά το παιδί μαθητή στην αφομοίωση γνώσης δια μέσου της μίμησης, που το καθένα με την εσωτερική πνευματική του συμμετοχή, επιτυγχάνει να αναγάγει το ζήτημα οντότητας του κάθε ήρωα μιας άλλης εποχής, σε δική του σκέψη και ενέργεια για έκφραση.

Το θεατρικό παιχνίδι, επιχειρεί ακόμη γενικότερα να εμπλουτίσει το μαθητή να κατανοήσει γρηγορότερα, έννοιες του εγκυκλοπαιδικού ή κοινωνικού συστήματος διαμέσου της μιμητικής έκφρασης του.

Από την πλευρά του μαθητή, παρουσιάζεται η ευκαιρία να ενσωματωθεί δημιουργικά σε αυτό το οργανικό σύνολο έκφρασης, ανακαλύπτοντας, σαν προσωπικότητα πλέον, την ξεχωριστή του δυναμική κλίση και την σημασία που έχει αυτή του η ικανότητα όχι μόνο στην σημερινή ομάδα του θεατρικού εργαστηρίου του Κ.Δ.Α.Π. αλλά και στην αυριανή του εξέλιξη στη υπόλοιπη  ζωή του.

ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΕΘΟΔΩΝ ΑΥΤΟΕΦΡΑΣΗΣ ΜΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΥΣ.

Φιλικά

Νίκος Βεργίδης

Καθηγητής δραματικής τέχνης

Ηθοποιός – Σκηνοθέτης

animator